1. jakie są dostępne formy płatności w sklepie?

Za dokonane zakupy mogą dokonać Państwo zapłaty:

- płatność przelewem – dostępne formy transportu to, kurier, Poczta Polska paczka oraz list polecony, odbiór w siedzibie firmy. W przypadku tej formy płatności po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość e-mail z danymi do wpłaty.

Prolis Hanna Kowalik

ul. Jagiellońska 4

96-100 Skierniewice

Nr konta:

mBank, BRE Bank SA

16 1140 2004 0000 3202 7012 1600

 

- płatność za pośrednictwem transferuj.pl - dostępne formy transportu to, kurier, Poczta Polska paczka oraz list polecony, odbiór w siedzibie firmy. Szczegóły tej formy płatności dostępne są na stronie serwisu.

- płatność przy odbiorze - dostępne formy transportu to, kurier za pobraniem , Poczta Polska paczka za pobraniem, odbiór w siedzibie firmy.

2. Nie udała mi się płatność poprzez transferuj.pl, w jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Płatności mogą Państwo dokonać przelewem na dane:

Prolis Hanna Kowalik

ul. Jagiellońska 4

96-100 Skierniewice

Nr konta:

mBank, BRE Bank SA

16 1140 2004 0000 3202 7012 1600

W tytule przelewu prosimy podać nr zamówienia, ułatwi to nam identyfikację wpłaty.

3. Chcę otrzymać fakturę Vat za zamówione produkty.

Oczywiście, istnieje taka możliwość. Za zamówione produkty wystawiamy paragon lub fakturę Vat. Jeśli sobie Państwo jej życzą prosimy podczas składania zamówienia zaznaczyć opcję „Faktura” w oknie poniżej podsumowania koszyka. Informację na temat faktury mogą również zamieścić Państwo w komentarzu do zamówienia lub w osobnej wiadomości e-mail wysłanej na nasz adres sklep@prolis.pl

 

4. Czy mogę otrzymać FV Proforma do zamówienia?

Tak, prosimy o przesłanie takiej prośby na adres e-mail sklep@prolis.pl lub zamieścić taką informację w komentarzu do zamówienia.

5. Czy możliwe jest dokonanie zakupów z odroczonym terminem płatności?

Tak, odroczony termin płatności stosujemy w przypadku placówek oświatowych, jednostek budżetowych oraz fundacji. Jeśli chcą Państwo skorzystać z tej formy płatności prosimy o przesłanie takiej prośby na adres e-mail sklep@prolis.pl lub zamieścić taką informację w komentarzu do zamówienia.